תקנון ביטול עסקה והחזרת מוצרים:

  1. מבצע פעולת הרכישה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981, כפוף לכך שהמוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
  2. על בקשת הביטול להיעשות בכתב בלבד אל אתר lindo באמצעות משלוח הודעת דוא"ל לכתובת service@lindo.co.il או באמצעות טופס יצירת קשר באתר.
  3. החזרת מוצר תוך 14 יום מיום קבלתו על חשבון הקונה בדואר רשום.
  4. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור %5 או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן. קבלת החזר כספי תתאפשר אך ורק בהתאם לשיקול דעת אתר lindo.
  5. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר באריזתו המקורית.
  6. על הלקוח לבדוק את המוצר עם קבלתו. במידה ומצא הלקוח כי קיבל מוצר פגום, ישלח הלקוח את המוצר באריזתו תוך 14 ימים מיום קבלתו בדואר רשום והאתר יחליף את המוצר הפגום במוצר חדש, והסתבר שהמוצר שהלקוח החזיר תקין, המוצר ישלח בחזרה ללקוח והלקוח יחויב באופן מיידי על עלויות המשלוח. מוצר פגום שישלח לאחר 14 יום לא יוחלף.
  7. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
  8. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
  9. אין אפשרות החלפה של מוצרי מתנה שנותן האתר ללקוחותיו.